Admin
Administrator Jarek
Wiek: 50 Dołączył: 16 Mar 2006 Posty: 15
|
Wysłany: 2011-03-11, 13:27 Regulamin forum
|
|
|
Regulamin forum waterjet.org.pl
I. Regulamin
Forum to miejsce, w którym można dyskutować, dzielić się swoją wiedzą i wymieniać doświadczeniami przede wszystkim z branży obróbki wysokociśnieniową struga wodną. Aby jednak zachować porządek i miłą atmosferę na Forum, należy przestrzegać następujących zasad:
1. Jeżeli nowy uczestnik Forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał a mimo to nie stosuje się do niego, będzie miał natychmiast (bez ostrzeżenia) zablokowaną możliwość pisania na Forum.
2. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).
3. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) itp. słowach.
4. Wątki należy zakładać w odpowiednich dla nich działach, w przeciwnym razie będą przenoszone do właściwych.
5. Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i jednoznacznie określać treść wątku.
6. Przed założeniem wątku prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na Forum nie toczyła (pomocna tu będzie wyszukiwarka na Forum – opcja "Szukaj" w menu Forum).
7. Dział "Śmietnik" jest miejscem do którego przenoszone będą wypowiedzi nie związane z tematem wątku.
8. Wypowiedzi zawierające kłótnie, wyzwiska czy służące wyłącznie do nabijania postów (pkt 14) będą usuwane lub przenoszone do działu "Śmietnik".
9. Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane.
10. Nie piszemy wielkimi literami, zwłaszcza w temacie wątku.
11. Nie powinno się cytować długiej na dwie strony wypowiedzi tylko po to, by dopisać "Zgadzam się!". Cytujmy jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi.
12. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane lub przenoszone do działu „Śmietnik”.
13. Zabronione jest tzw. nabijanie postów (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp., mających na celu jedynie zwiększenie "rangi" na Forum). Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają ostrzeżenie.
14. Zabronione jest podszywanie się pod Administratorów Forum, w szczególności używanie takich awatarów czy podpisów, jak "Administrator", "Moderator" czy "waterjet.org.pl team".
15. Reklama na waterjet.org.pl jest płatna. Nie wolno reklamować stron komercyjnych, w tym serwisów informacyjnych sprzedających reklamy. Dozwolone jest jedynie reklamowanie niekomercyjnych stron prywatnych. Strony prywatne, na których widnieją reklamy Google AdSense, także uznajemy za komercyjne. Odnośniki do stron komercyjnych będą usuwane – także z podpisów. Zabronione jest bezpośrednie reklamowanie forów internetowych, nawet jeśli na forach tych nie są wyświetlane reklamy. Osoby zainteresowane reklamą na waterjet.org.pl są proszone o kontakt na adres reklama@waterjet.org.pl.
16. Reklamowanie niekomercyjnych stron prywatnych jest dozwolone, jednak odnośnik do takiej strony wolno podać tylko raz (dozwolone jest umieszczenie odnośnika do własnej strony w podpisie). Odnośniki powtarzające się w krótkich odstępach czasu w różnych wątkach będą usuwane.
17. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
18.Na Forum obowiązuje zakaz prowadzenia prywatnych wojen.
19. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
20. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM).
21. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum.
22. Sprawy typu "przyślij też do mnie na moj_mail@adres.pl" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM). Posty tego typu będą usuwane.
22. Tylko Administrator, Moderatorzy i użytkownicy uprzywilejowani mają prawo tworzyć sondy.
23. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
24. W razie pytań użytkownik forum kontaktuję się z Moderatorami lub Administratorem.
25. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin (oczywiście mowa o poście jedynie z taką treścią, jako dodatek jest to dozwolone).
26. Osoby działające na niekorzyść forum będą blokowane.
II. Blokada konta
1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.
2. Osoba, która została zablokowana nie ma możliwości pisania postów, przeglądania lub wejścia na Forum.
3. Administratorzy i Moderatorzy, za każde niedostosowanie się do regulaminu, mogą przyznawać ostrzeżenia. W przypadku otrzymania łącznie trzech ostrzeżeń następuje blokada pisania postów na Forum, sześć ostrzeżeń powoduje automatyczną blokadę wejść na Forum.
4. Ostateczną decyzję o zablokowaniu dostępu do Forum podejmuje Administrator po konsultacji z Moderatorami.
5. Po zablokowaniu konta użytkownik ma trzy dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie decyzja o blokadzie konta jest ostateczna i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
III. Administrator
1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum. Wszelkie uwagi na ten temat funkcjonowania forum i strony internetowej można zamieszczać w dziale „Rozwój portalu”.
4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny.
Aktualizacja: 11.03.2010 |
|