powrót do www.waterjet.org.pl
waterjet.org.pl Strona Główna waterjet.org.pl


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
parametry obróbki
Autor Wiadomość
Kozlov

Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 2
Wysłany: 2012-03-30, 17:01   parametry obróbki

Witam,

Mam na studiach projekt polegających na wykonaniu elementu załączonego w temacie. Wybrałem jako technologię obróbki cięcie wodą. Zatem zwracam się z prośbą jako, że ja jestem zielony z wiedzy praktycznej w tym temacie o pomoc w doborze parametrów obroki w cięciu wodą. Przydatne będą wszystkie informacje które uzupełnią mój projekt. Parametry cięcia, ciśnienie, ilość zużytego medium i wszystko co jest potrzebne przy wykonaniu takiego elementu. Wiem, że są do tego odpowiednie programy lecz moja wiedza w posługiwaniu się nimi jest równa 0. Poniżej przedstawiam rysunek elementu do wykonaniu. Chodzi mi przede wszystkim o wycięcie otworu w tej belce.
Z góry dziękuję.
 
     
Paweł R. 
inżynier serwisu

Wiek: 38
Dołączył: 08 Mar 2011
Posty: 65
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2012-04-05, 09:03   

Zrób porządny rysunek (wyraźny), podaj rodzaj materiału, wtedy może ktoś poda Ci parametry obróbki. Pamiętaj, że otwór w rurze prostokątnej trzeba wycinać w dwóch zamocowaniach i trzeba ją wypełnić. Przy okazji po co wybierasz taki rodzaj obróbki, skoro nic o nim nie wiesz?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group