To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
waterjet.org.pl

Przecinanie strugą wodną - Poradzcie jak wyciąć?

Jarek - 2010-03-30, 06:33

Hej

Ciąłem kiedyś szkło klejone (grubość ok 10mm) też były problemy. W niektórych miejscach struga przedostawała się między szyby i powstawały odpryski.

Pozdrawiam
Jarek

agama - 2010-03-30, 18:36

danTe21 napisał/a:
Hmm, z tego co pamiętam to ciąlem kiedyś klientowi taką figurkę żołnierza z brązu. Chciał ją przykleić na okładkę jakiejś starej książki czy coś i potrzebował mieć jedną strone płaską.. no to przeciąłem i muszę powiedzieć że obrabia się bardzo dobrze jak każdy metal w sumie. Nie pamiętam co ustawiłem ale radziłbym spróbować ciąć jako coś odrobine twardszego od mosiądzu.


Właśnie dzisiaj ciąłem ten brąz. Rzeczywiście, obrabia się jak mosiądz. Bardzo fajny materiał do obróbki. Dzięki za poradę. danTe21

agama - 2010-04-13, 19:52

Mam pytanie do szanownego koleżeństwa. Dostałem od klienta gumę o grubości 0,2 mm. Chce wyciąć w niej podkładki o średnicy fi wewn. 5,6 mm i średnicy zewnętrznej fi 8,4 mm. Zastanawiam się czy jest to możliwe. Próbowałem ciąć tą gumę na płycie pilśniowej (guma była wsadzona pomiędzy dwie płyty). Próbowałem to samo ze szkłem. Niestety wyniki były marne.
Czy ktoś ma pomysł jak można to zrobić??

Aszpen - 2010-04-14, 12:47

Proponuję sprawdzić rezultaty wycinania gumy przy założeniu: woda bez ścierniwa pod niższym ciśnieniem i małej średnicy dyszy wodnej. Gumę mocować na stalowej płycie.
Daj znać co wyszło bo to taka intuicyjna odpowiedź.

agama - 2010-04-14, 20:10

No dzięki Aszpen. Jutro spróbuję to zrobić i dam znać co z tego wyszło.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group